Μαρσάρωντας με τον Μπραντ: Νέο, «κύριο» τρέιλερ για το «F1» - νεα || cinemagazine.gr
9:04
13/5

Μαρσάρωντας με τον Μπραντ: Νέο, «κύριο» τρέιλερ για το «F1»

Τρέιλερ πέφτουν σαν το χαλάζι για την πιο old school μεγαλοπαραγωγή του φετινού καλοκαιριού.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Αν κάποιος χρειαζόταν απόδειξη για το γιγάντιο run for cover του Χόλιγουντ στην macho, χωρίς περιστροφές αρρενοκεντρική (sic) παραγωγή, το φερόμενο ως «κύριο» τρέιλερ της ταινίας του Τζόζεφ Κοζίνσκι είναι η απόδειξη. Σε πλήρη άνθιση από την αρχή και σχεδόν τη μισή διάρκειά του, μια γυναίκα μιλά αποκλειστικά για έναν άνδρα, σκιαγραφώντας τον χαρακτήρα του, ενώ αυτός, σε σιωπηλό, πλήρες χολιγουντιανό ζενίθ (τέλειος είναι ο άνθρωπος-σταρ, πάντως) απλά...ακούει. Ναρκισσιστικά κι ωραία, το mainstream Χόλιγουντ που θέλει να ξανακόψει εισιτήρια επιστρέφει στην πηγή με τα δολάρια, στις ιστορίες ανδρών και ανδραγαθημάτων με τις γυναίκες-δορυφόρους και στηρίγματα του machismo.

Πολλά μπορούν να γραφτούν για ένα τρέιλερ σοβαρά παλιάς κοπής (σκέφτεσαι Σίμσον-Μπρουκχάιμερ circa 1990), αλλά από πλευράς βιωσιμότητας πρέπει να παραδεχθούμε ότι αυτή είναι η κίνηση και θα αποδειχθεί σύντομα. Αφού οι άντρες είναι περιορισμένης θεματολογίας στην επιλογή ταινίας και οι γυναίκες μόνο σπάνια πάνε σινεμά να δούνε...γυναίκες, Μπραντ Πιτ και ξερό ψωμί. Απλουστευτικά κι ωραία. Ή και όχι. (Θα έχει ενδιαφέρον η box office κόντρα με τον συγκαλυμμένα ανάλογο Ίθαν Χαντ του Τομ Κρουζ στο «Mission Ιmpossible», ο οποίος όμως από καιρό δίνει λόγο και χώρο στους συντρόφους  - και ειδικά τις συντρόφισσες - του καστ.)

Στα λοιπά δεν υπάρχει κάτι να μην έχουμε ήδη γράψει ξανά και ξανά για το «F1», θυμίζουμε απαραιτήτως ότι έχει Κέρι Κόντον η ταινία (τον χαβά μου εγώ), το κορίτσι πρέπει να παίζει κατ' ελάχιστον σε πέντε ταινίες τον χρόνο και να την σκηνοθετούν οι μεγαλύτεροι και οι μεγαλύτερες, ωραίος φαίνεται και ο Μπαρδέμ-δεύτερο βιολί με έκφραση ανησυχίας σε freeze frame, να δούμε πώς θα σταθεί και ο Ντάμσον Ίντρις - ο Ντέιμον Γουέιανς του 2025 - είπαμε circa '90ς.

Το μπάτζετ πάντως έχει ξεφύγει στα δυσθεώρητα ύψη (300 εκατομμύρια ακούγονται, πρέπει να βρει 1 δις για να κοιμηθούνε ήσυχοι), αν και για αυτό ευθύνη φέρουν και οι ατυχίες, οι καθυστερήσεις - και βέβαια οι Απεργίες. Η ταινία στοχεύεται στρατηγικά στο ευρωπαϊκό κοινό, λόγω εγγύτητας στα γεγονότα της Φόρμουλα 1, οπότε εδώ στην Γηραιά Ήπειρο θα κριθούν πολλά. Η ταινία ΔΕΝ θα βρεθεί στις Κάννες, αλλά θα έχει την πρεμιέρα της στο Μονακό λίγο πιο δίπλα, έναν όπως και να το κάνεις ιστορικά κατάλληλο χώρο Η Apple παράγει, η Warner Bros. διανέμει, IMAX αίθουσες όλες στη διάθεσή της από τις 27 Ιουνίου, η μάχη του καλοκαιριού ξεκίνησε.