Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals» - νεα || cinemagazine.gr
8:32
25/8

Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals»

Μια (οσκαρούχος) indie δημιουργός από την Κίνα στην εποχή του Βάρδου και για μια ιστορία βασισμένη σε μπεστ σέλερ για την ζωή του Σαίξπηρ με την γυναίκα του. 

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Ή πώς να τροχοδρομήσεις εκ νέου μια καριέρα πλήρως εκτροχιασμένη από τις σειρήνες του Χόλιγουντ. Το οποίο ανάμεσα στην εγγενή τρέχουσα βλακεία και την post-Covid παραζάλη (είναι παρενέργεια), πίστεψε από δύο Όσκαρ (και τέσσερεις προσωπικές υποψηφιότητες για την ίδια ταινία!) ότι η Κλόε Ζάο θα ήταν η επόμενη Μεσσίας του. Όταν η βιομηχανία πέφτει σε χέρια τζογαδόρων, οι κανόνες που τους βλέπεις αλλάζουν, ο σεβασμός πάει περίπατο.

Όλα αυτά βέβαια δεν επιβαρύνουν την 43χρονη Κινέζα, σίγουρα όχι περισσότερο από το ότι είπε ναι σε κάτι που έπρεπε να έχει πει «όχι, ευχαριστώ, μέχρι να παγώσει η Κόλαση δεν εκτιμώ ότι θα θελήσω να κάνω ταινία για εσάς». Κι έτσι πάντως θεωρεί ότι το πάθημα έγινε μάθημα, το οποίο μάλιστα της χρησίμευσε στο γύρισμα της επόμενης ταινίας της.

Το «Hamnet» δείχνει μια εξίσου παράταιρη ταινία για την Κινέζα, που καθώς φαίνεται βλέπει εαυτόν ως διάδοχο του Ανγκ Λι. Ο οποίος μπορούσε (και ως φαν εκτιμώ ότι ακόμα μπορεί) να κάνει οτιδήποτε καλύτερα από σχεδόν καθένα Αμερικανό ομόλογό του. Σε αυτό το βασισμένο σε μπεστ σέλερ της Μάγκι Ο' Φάρελ έργο, επιστρέφουμε στην εποχή του Βάρδου για να δούμε μια εξιστόρηση της Άγκνες και του Γουίλιαμ Σαίξπηρ, την αγάπη τους και την θλίψη για τον θάνατο του παιδιού τους, Χάμνετ, γεγονός που θέλουν κάποιοι να πιστεύουν ότι συνέβαλε γενεσιουργά στον «Άμλετ».

Η Ζάο ισχυρίζεται ότι η πανωλεθρία του «Eternals» την δίδαξε...world building. «Εκεί είχαμε απεριόρισα μέσα και χρήμα. Εδώ είχαμε μια γωνία ενός δρόμου να μεταμορφώσουμε σε Στράτφορντ. Το να μην έχεις περιορισμούς είναι αρκετά επικίνδυνο. Εδώ, το ότι έχουμε, αίφνης δίνει στα πάντα ένα νόημα.» Το οποίο νόημα οι πρώτοι θεατές θα επιχειρήσουν να εξορύξουν στο άμεσα προσεχές φεστιβάλ του Τέλουραϊντ το επόμενο σαββατοκύριακο.

Τυπικά για την σκηνοθέτιδα ακούγεται ότι η τανία διαμορφώθηκε στο πλατό και όχι στο σενάριο. (O προϋπολογισμός δεν έχει ανακοινωθεί για την κουτσουκέλα αυτή, λογικά θα είναι όμως ανθρώπινος και ανάλογος, δεν θα κλάψουνε κι άλλες μανούλες - pun intended.) Τζέσι Μπάκλεϊ και Πολ Μέσκαλ ηγούνται στους ρόλους του ζεύγους, αμφότεροι ωραίες επιλογές, στο στοιχείο τους. Κατά τα λεγόμενα της σκηνοθέτιδας έπαιξαν και τον ρόλο τους στην παρότρυνσή της να αναλάβει το σχέδιο, προτού καν η ίδια διαβάσει την πρώτη ύλη.

Στίβεν Σπίλμπεργκ και Σαμ Μέντες υποστηρίζουν οικονομικά το πλάνο, και οι δύο αρχικά ακούγονταν για σκηνοθέτες του. Ο Λούκας Ζαλ φωτογραφίζει, ο Μαξ Ρίχτερ συνθέτει στο σκορ, παρά τις όποιες διαφωνίες μπορεί να αρθρώσει κανείς (κυρίως για τον δεύτερο), μια κλάση αρμόζεται στο σχέδιο.

Δείτε στο άρθρο μας τις φωτογραφίες από το Vanity Fair και την όπως πάντα προσεγμένη παρουσίασή του. Η ταινία βγαίνει στις αμερικανικές αίθουσες στις 27 Νοεμβρίου.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals»
  • Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals»
  • Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals»
  • Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals»
  • Πρώτες εικόνες «Hamnet» στο Vanity Fair: Επιστροφή-στοίχημα για την Κλόε Ζάο μετά το «Eternals»