Η Σκάρλετ Γιόχανσον πιστεύει ότι τα Όσκαρ δεν έπρεπε να αγνοήσουν το «Avengers: Endgame» - νεα || cinemagazine.gr
12:01
16/5

Η Σκάρλετ Γιόχανσον πιστεύει ότι τα Όσκαρ δεν έπρεπε να αγνοήσουν το «Avengers: Endgame»

Η αγαπημένη πρωταγωνίστρια διαμαρτύρεται για την περιφρόνηση της Οσκαρικής Ακαδημίας προς το «Endgame» (σ.σ. ήταν υποψήφιο στην κατηγορία των Οπτικών Εφέ), σε μια χρονιά που είχε, μεταξύ άλλων, «Παράσιτα», «Ιρλανδό», «Πόνο και Δόξα», «1917», «Κάποτε στο Χόλιγουντ», «Ford vs Ferrari», την «Μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ», άντε και τον «Τζόκερ». 

Από τον Γιάννη Βασιλείου

Η Σκάρλετ Γιόχανσον, που ετοιμάζεται να τα βάλει με τους δεινόσαυρους στο «Jurassic World: Rebirth» και με τους κριτικούς, υπερασπιζόμενη τη σκηνοθετική δουλειά της «Eleanor the Great», θεωρεί ότι το «Avengers: Endgame» έπρεπε να έχει ισχυρή παρουσία στα Όσκαρ και να κερδίσει. «Πώς είναι δυνατόν να μην είναι καν υποψήφιο για Όσκαρ το Endgame;», αναρωτήθηκε στη συνέντευξή της στο Vanity Fair, επιβεβαιώνοντας την πεποίθησή μας ότι αρκετοί στη βιομηχανία δεν δίνουν δεκάρα για τις υποψηφιότητες στις τεχνικές κατηγορίες, καθώς το «Endgame» ήταν υποψήφιο για Όσκαρ Οπτικών Εφέ. «Ήταν μια ταινία σχεδόν αδύνατο να πραγματοποιηθεί και δεν θα έπρεπε να λειτουργεί αποτελεσματικά, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν άψογο. Επίσης είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα έργα όλων των εποχών», πρόσθεσε η Σκάρλετ.

Μην μας παρεξηγήσετε, μας αρέσει το «Εndgame», χαιρετίζουμε και τον αφηγηματικό ελιγμό αλά «Ψυχώ» στο πρώτο του δεκάλεπτο – μακάρι να είχε όντως τα κότσια να το κρατήσει μέχρι τέλους και να μην είχε επαναφέρει τον Θάνος. Ωστόσο, ας εξετάσουμε λίγο τις υποψηφιότητες του 2019.  Bλέπουμε, λοιπόν, ανάμεσα στους υποψηφίους για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας τον «Ιρλανδό», τα «Παράσιτα», το «1917», το «Κάποτε στο Χόλιγουντ», ακόμα ακόμα και το «Ford vs Ferrari». Δηλαδή, ποια από αυτές θα έπρεπε να χάσει για να κερδίσει το «Εndgame»; Κι έστω ότι ήσαστε μέλος της Ακαδημίας. Θα ψηφίζατε τους αδερφούς Ρούσο έναντι του Σκορσέζε ή του Μπονγκ Τζουν-Χο;  Θα ψηφίζατε στον Α’ Ανδρικό Ρόλο τον Ρόμπερτ Ντάουνι Jr. αντί για τον Χοακίν Φοίνιξ στον «Τζόκερ» που το πήρε  - ή τον Αντόνιο Μπαντέρας του «Πόνος και Δόξα» για εμάς τους μερακλήδες;

Παρεμπιπτόντως, εξηγείται η απουσία του «Endgame» από περισσότερες υποψηφιότητες εκείνη τη χρονιά. Έπεσε πάνω στον «Τζόκερ» του Τοντ Φίλιπς και, προφανώς, τα περισσότερα μέλη της Ακαδημίας έκριναν ότι εκεί επιτεύχθηκε κάτι πιο αξιέπαινο στο είδος της κόμικ κινηματογραφικής μεταφοράς από το «Endgame». Μπορεί όσοι θεωρούμε τον «Τζόκερ» ιδεολογικά προβληματικό και ετερόφωτο να βάζουμε το «Endgame» παραπάνω κατά την αποτίμησή μας, ωστόσο καταλαβαίνουμε πλήρως το σκεπτικό των ψηφοφόρων της Ακαδημίας.