Ρίτσαρντ Γκιρ: «Στα '80s δεν χρειαζόμασταν intimacy co-ordinators» - νεα || cinemagazine.gr
13:03
20/6

Ρίτσαρντ Γκιρ: «Στα '80s δεν χρειαζόμασταν intimacy co-ordinators»

O Ρίτσαρντ Γκιρ ρωτήθηκε αν θα λειτουργούσε το concept αυτής της νέας ομάδας επαγγελματιών στα '80s και απάντησε αρνητικά. 

Από τον Γιάννη Βασιλείου

Για όσους δεν γνωρίζουν, να θυμίσουμε ότι οι intimacy co-ordinators, οι συντονιστές ερωτικής οικειότητας, αν θέλουμε να αποδώσουμε τον όρο στα ελληνικά, είναι μια σχετικά φρέσκια θέση εργασίας στις κινηματογραφικές παραγωγές, με καθήκον να διασφαλίζουν την ασφάλεια των εργαζομένων ηθοποιών και να μεριμνούν για τον τρόπο που θα γυριστεί μια ερωτική σκηνή ανάμεσά τους. Στο πλαίσιο συνέντευξης για το «Agency», το αγγλόφωνο ριμέικ του γαλλικού «Bureau», υπήρξε μια συζήτηση για τους συγκεκριμένους επαγγελματίες με τον Μάικλ Φασμπέντερ να εξηγεί πόσο χρήσιμοι του φάνηκαν, καθώς τον έφερε πάντα σε άβολη θέση όταν ένας σκηνοθέτης δεν έδινε οδηγίες για το πώς να γυριστεί μια ερωτική σκηνή και ζητούσε τον αυτοσχεδιασμό. «Είναι όπως όταν σχεδιάζεις μια σκηνή πάλης ή μάχης με τον υπεύθυνο κασκαντέρ. Έχοντας προσχεδιάσει τις κινήσεις από πριν, υπάρχει χορογραφία και το γύρισμα της ερωτικής σκηνής τελειώνει γρήγορα, αφήστε που προσωπικά ποτέ δεν ένιωθα άνετα να συζητήσω από μόνος μου τις κινήσεις μας στην ερωτική σκηνή με τον/την παρτενέρ μου».

O δημοσιογράφος του Wrap, που πήρε τη συνέντευξη, επισήμανε στον Ρίτσαρντ Γκιρ ότι ήταν τελείως διαφορετικά στα ‘80s, όταν έπρεπε να γυρίσει ερωτικές σκηνές για ταινίες όπως το «American Gigolo» ή το «An Officer and a Gentleman». «Να σας πω την αλήθεια, δεν πιστεύω ότι αυτό το concept θα λειτουργούσε στα ‘80s», απάντησε ο ηθοποιός. «Δεν μου είχε τύχει βέβαια αυτό που συνέβη στον Μάικλ, να μας πει ένας σκηνοθέτης εμπρός πάμε, χωρίς να έχουμε συζητήσει τι θα κάνουμε. Αλλά ομολογώ ότι δεν είχαμε πρόβλημα να συζητούμε τις κινήσεις μας στις ερωτικές σκηνές μεταξύ μας, νιώθαμε πιο άνετα».

Η συζήτηση για τη χρήση των intimacy co-ordinators δεν θα σταματήσει σύντομα. Από τη μία υπάρχουν ηθοποιοί σαν την Κέιτ Γουίνσλετ, που δήλωσαν ότι αν μπορούσαν θα ήθελαν να είχαν έναν τέτοιο σε όλες τις ερωτικές σκηνές που είχαν γυρίσει στο παρελθόν, και υπάρχουν κι εκείνοι σαν την Τόνι Κολέτ, που έδιωξε τον συντονιστή από το πλατό εκνευρισμένη, ή η Μάικι Μάντισον που αρνήθηκε πεισματικα τη χρήση του, δηλώνοντας πως ούτε η ηρωίδα της θα χρειαζόταν τέτοιον.