Σε ένα biopic που θεωρητικά επιβεβαιώνει οσκαρικές φιλοδοξίες, η νεαρή ηθοποιός καθοδηγείται από τον Ντέιβιντ Μίσο για την περιγραφή μιας πραγματικά «κινηματογραφικής» ζωής.
Κάποτε η αλλοίωση της φυσικής εμφάνισης σήμαινε αυτόματη υποψηφιότητα - αν και υπάρχουν κάμποσες εξαιρέσεις του κανόνα. Τώρα πια, ειδικά μετά τον «Κρίστιαν Mπέιλ factor» (3/4 οσκαρικές υπόψηφιότητές του περιλαμβάνουν αυξομείωση βάρους) η υπόθεση έχει γίνει ολίγον τετριμμένη και σιγά-σιγά καταλαβαίνουμε όλοι πια ότι δεν έχει καμμία σημασία η λόξα μιας παραγωγής και ενός (αφοσιωμένου) ηθοποιού, σημασία έχει ο λόγος και το αποτέλεσμα. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες του Χόλιγουντ.
Σειρά τώρα παίρνει μια αξιέπαινη Σουίνι που χάλασε την εικόνα καλλονής της για να παίξει μια πυγμάχο με «ζωή για ταινία». Το biopic του Ντέιβιντ Μίσο για την Κρίστι Μάρτιν, μια σημαντική μορφή της γυναικείας πυγμαχίας που έχει και μια ιδιαίτερα ταραχώδη προσωπική ζωή, σκοπεύει να αλλάξει την θέση της Σουίνι στο στερέωμα, με την ηθοποιό να παίρνει 15 κιλά, να υπόκειται σε τετράωρη τριπλή προπόνηση ημερησίως, να «πειράζει» (προσωρινά) το γενικό sexyness που προάγει το Χόλιγουντ (και το Insta της) και να θέλει, ποιος ξέρει, να εισέλθει και σε μια οσκαρική συζήτηση.
Η ταινία πάντως πηγαίνει με τον αραμπά, καθώς έχει ολοκληρώσει τα γυρίσματά της από το περασμένο φθινόπωρο, δεν έχει καν τίτλο ακόμα και δεν έχει ακουστεί για που προορίζεται (αίθουσα ή πλατφόρμα) - να θυμίσουμε ότι Σουίνι (και Γκλεν Πάουελ) κατάφεραν μια σαχλαμαρίτσα σαν τον «Anyone But You» να αναθερμάνει κοινό ρομαντικής κομεντί με κοντά 90 εκατομμύρια στις ΗΠΑ και σχεδόν 220 σε όλο τον κόσμο.
H Σουίνι με την Μάρτιν στην διάρκεια των γυρισμάτων