Να τα λέμε όμως κι αυτά, είναι μια απόλαυση το αποτέλεσμα.
Άλλοι δεν αντέχουν τον Yorgos, άλλοι τον βρίσκουν αξιολησμόνητο αλλά αναγνωρίζουν ότι «αντικειμενικά» μιλώντας υπάρχει κάτι εκεί, άλλοι πίνουν νερό στ' όνομά του κι άλλοι σου λένε ότι είναι μια επίσημη όψη του κινηματογραφικού πολιτισμού μας εδώ και 10 (ας πούμε) χρόνια.
Όλοι με το δίκιο τους πορεύονται, αλλά ας ρίξουν μια ματιά και σε τούτο. Η περιώνυμη Prada ξεκινά μια νέα σειρά διαφημίσεων και έχει την Σκάρλετ Γιόχανσον, που είναι και πρέσβειρα της εταιρείας, μπροστάρα και τον Λάνθιμο στο βιζέρ. Και είναι μια διαφήμιση «λανθιμική», η αλλοκοτιά έχει γίνει απολαυστικό mainstream πια.
Σύμφωνα με τη σύνοψη της Prada, η τσάντα είναι ένα τοτέμ πάνω στην αλλαγή, «ένα σχέδιο που επαναδιατυπώνεται κάθε σεζόν και εδώ γίνεται κεντρικής σημασίας σε μια ιστορία αέναης μεταμόρφωσης -εαυτού, ταυτότητας, της Prada της ίδιας».
Ο Λάνθιμος μάλλον πέρασε θαυμάσια γράφοντας και τον μονόλογο της Σκάρλετ στο ταινιάκι και η ηθοποιός είπε στο Harper's Bazaar ότι «υπάρχουν τόσοι τρόποι να μεταφράσεις το κείμενο. Κάθε φορά βλέπεις μια καινούρια σημασία, στην αφηρημένη λογική του γίνεται ένα μεταλλασσόμενο, ολοζώντανο πράγμα». Κοίτα να δεις.
Απολαύστε την διαφήμιση, το αξίζει ανεξαρτήτως των πολύλογων ερμηνειών.