Στίβεν Κινγκ και... 13! Οι καλύτερες κινηματογραφικές αναγνώσεις των βιβλίων του - αφιερωματα , photo gallery || cinemagazine.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ / PHOTO GALLERY
10:56
7/11

Στίβεν Κινγκ και... 13! Οι καλύτερες κινηματογραφικές αναγνώσεις των βιβλίων του

«Το Πράσινο Μίλι» (The Green Mile, 1999) του Φρανκ Ντάραμποντ  «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του Στίβεν Κινγκ, το δικό του take πάνω στον μεσσιανισμό, η ιστορία που χωρά όλη του την ευλάβεια, την χριστιαν
«Το Πράσινο Μίλι» (The Green Mile, 1999) του Φρανκ Ντάραμποντ

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του Στίβεν Κινγκ, το δικό του take πάνω στον μεσσιανισμό, η ιστορία που χωρά όλη του την ευλάβεια, την χριστιανική του πίστη αλλά και τον...μισανθρωπισμό. Δονείται από αντιφάσεις το «Πράσινο Μίλι», κάποιοι βρίσκονται να το κατηγορούν για μελοδραματικό κώμα, όλοι οι υπόλοιποι το βλέπουμε επαναληπτικά, εκτιμώντας την επιδεικτική αφηγηματική του άνεση και την ικανότητά το να παράγει ανελέητο, καθαρτήριο κλάμα. Η.Δ.

Ο «Δόκτωρ Ύπνος» είναι στις αίθουσες (διαβάστε τη γνώμη μας εδώ) και τι πιο αρμόζον από μια αναδρομή σε 13 από τις πιο κλασικές στιγμές ενός συγγραφέα που το σινεμά του πάει πολύ.

Από τους Γιάννη Βασιλείου, Πάνο Γκένα, Ηλία Δημόπουλο, Λουκά Κατσίκα, Νεκτάριο Σάκκα

 

Με 300+ μεταφορές στο σινεμά, πάμπολλων από τα 61 βιβλία του και των πάνω από 200 διηγημάτων του, ο Στίβεν Κινγκ είναι με διαφορά ο μοντέρνος...Βασιλιάς του Φανταστικού στον κόσμο του θεάματος. Έχει απολαύσει τιμές αλλά και μύδρους, έχει πάρει αναρίθμητα λογοτεχνικά βραβεία, οι ταινίες βασισμένες στη δουλειά του έχουν κατοικήσει σε όλο το φάσμα από το αριστούργημα μέχρι την προχειροδουλειά. Όλα τους κατοπτρίζουν μια δημοφιλία συναρπαστική και αδιάπτωτη για περίπου 50 χρόνια, όλα τους φανερώνουν την κοσμογονία του Φανταστικού (αλλά όχι αποκλειστικά) που διέπεται από μια μοναδική ανάγνωση σύγκρουσης της αμερικανικής ιδιοσυγκρασίας με το θρησκευτικό, την καλλιτεχνική οντολογία και τις κατεστημένες αξίες.

Διαλέξαμε για σας 13 (...) τίτλους μιας εργογραφίας που, χαρακτηρίζοντας σταθερά το σύγχρονο αμερικανικό σινεμά, κοσμεί την ψυχό- και κοινωνιο-παθολογία του έργου του αποτελώντας ταυτόχρονο μείζονα ή ελάσσονα ορόσημα μιας παραγωγής.