Μπραντ Πιτ θέλοντος και καιρού επιτρέποντος (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 26/06/25 - 29/06/25)
Το star quality, η άψογη εκτέλεση μιας δοκιμασμένης συνταγής και η παρουσία μιας ταινίας που ήθελε να δει το ενήλικο κοινό έφεραν σημαντική άνοδο στο σύνολο των εισιτηρίων, που προσέγγισε τις 100 χιλιάδες.
Το «F1», λοιπόν, πραγματοποίησε το τρίτο καλύτερο άνοιγμα του 2025 με 47.487 εισιτήρια από 146 oθόνες, πίσω από το «Minecraft» και το «Λίλο και Στιτς», που απευθύνονται στο οικογενειακό κοινό. Πρόκειται για μια πραγματικά ελπιδοφόρα εκκίνηση, με δεδομένο το word of mouth της ταινίας, η οποία θα βρεθεί στη δεκάδα των εμπορικότερων ταινιών της χρονιάς στον απολογισμό του Δεκέμβρη – το έχει κλειδώσει ο ΟΠΑΠ. Η επίδοσή του βοήθησε το σύνολο να σκαρφαλώσει στα 99.661 εισιτήρια.
Όσο για το «Λίλο και Στιτς» η πρωτιά του στο ετήσιο box-office προς το παρόν δεν απειλείται, ειδικά όσο εξακολουθεί να κόβει εισιτήρια. Έχει πιάσει τα 226.243, αυτή την εβδομάδα δε προσπέρασε τους δύο ανταγωνιστές, το «Elio» και το «How to Train your Dragon», σημειώνοντας μικρότερη πτώση. Το πρώτο, όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, φαίνεται ότι θα αποτελέσει τη σπάνια αποτυχία της Pixar, το δεύτερο θα κλείσει μακριά από την κατοστάρα που πιστεύαμε ότι θα κατάφερνε να πιάσει μέσα στο καλοκαίρι. Ανάμεσά τους βρίσκουμε το «28 Χρόνια Μετά» με μεγάλη πτώση, που εξηγείται όμως (και) από την απότομη μείωση των αιθουσών – από τις 111 έπεσε στις 48. Το κοντέρ γράφει 24.556 σε 11 μέρες. Aν η ταινία είχε αγγίξει την πιτσιρικαρία των multiplex, θα ξεπερνούσε το τελευταίο «Final Destination», που κλείνει την καριέρα του λίγο πάνω από τις 41 χιλιάδες. Με τα τωρινά δεδομένα, εκτός απρόοπτου συγκλονιστικού, δεν θα το καταφέρει.
Σε μικρότερο κύκλωμα διανομής, εξαιρετικό το άνοιγμα της ταινίας «Η Τζέιν Όστεν με Κατέστρεψε». 3.762 εισιτήρια από 8 οθόνες, 3960 μαζί με μια προβολή-preview, νούμερα που υπόσχονται μια μακρά, θετική πορεία, την οποία εξασφαλίζει και η καταλληλότητα του θεάματος για θερινά σινεμά. Στο μεταξύ, η ταινία του Βασίλη Κεκάτου «Οι Άγριες Μέρες μας» έχει κόψει 21.1180 εισιτήρια, το «Βερμίλιο» 18.596 και το «Undercover» 10.560. Το δεύτερο έχασε και oθόνες από τη «Δίκη του Σκύλου» που, αναμενόμενα, καταποντίστηκε με 614 εισιτήρια από 7 οθόνες (σύνολο στα 749 μαζί με μια προβολή-preview), το τρίτο από τη «Belle», που τα πήγε θεαματικά καλύτερα από τον σκύλο με 2.158 εισιτήρια από 8 οθόνες. Δυνατό άνοιγμα, ομολογουμένως, μέτρησε το brand name του Σιμενόν, ωστόσο θα μπορούσε να περιμένει μια βδομάδα ακόμα, ώστε να αναπνεύσει το «Undercover», που το κοινό τίμησε με τη θετική ψήφο του.
Ακριβώς μια θέση κάτω από το top-10 βρίσκουμε τον «Άνθρωπο που γνώριζε Πολλά» με 2.053 εισιτήρια από 7 οθόνες, ένα νούμερο που αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι μπορείς πάντα να στηριχτείς στον Χίτσκοκ κατά τον προγραμματισμό των θερινών επανεκδόσεων. Τέλος, η «Megan 2.0» δαγκώθηκε από το ίδιο θηρίο της viral προκατασκευασμένης γνώμης (;) που τάισε για να γίνει επιτυχία ο προκάτοχός της. Όπως στη «Megan» το σοσιομιντιακό κοινό προαποφάσισε ότι η ταινία είναι «γαμάτη» και έσπευσε στις αίθουσες, έτσι κι εδώ προαποφάσισε ότι είναι «φλόμπα» και επέλεξε την αποχή. 1.876 εισιτήρια από 50 οθόνες κατέγραψε ο απολογισμός του τετραημέρου, πιθανολογούμε ότι από τη μεθεπόμενη εβδομάδα η ταινία θα έχει εξαφανιστεί ολοσχερώς από τις αίθουσες.
1.«F1: Η Ταινία», 47.487 εισιτήρια, 146 oθόνες
2.«Λίλο και Στιτς», 8.601 εισιτήρια, 74 οθόνες (Σύνολο: 226.243)
3.«28 Χρόνια Μετά», 5.395 εισιτήρια, 48 οθόνες (Σύνολο: 24.556)
4.«Πώς να Εκπαιδεύσετε τον Δράκο σας», 5.082 εισιτήρια, 62 οθόνες (Σύνολο: 50.717)
5.«Elio», 4.948 εισιτήρια, 58 οθόνες (Σύνολο: 26.469)
6.«Η Τζέιν Οστεν με Κατέστρεψε», 3.762 εισιτήρια, 8 οθόνες (Σύνολο: 3.960)
7.«Οι Αγριες Μέρες Μας», 3.134 εισιτήρια, 13 οθόνες (Σύνολο: 21.180)
8.«Undercover», 2.872 εισιτήρια, 15 οθόνες (Σύνολο: 10.560)
9.«Επικίνδυνη Αποστολή: Η Εσχάτη Τιμωρία», 2.715 εισιτήρια, 16 οθόνες (Σύνολο: 130.293)
10.«Belle», 2.158 εισιτήρια, 8 οθόνες