Αν δεν ειχα κι εσένα, Τομ, τι θα ήμουν στη Γη (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 15/05/25 - 18/05/25) - αφιερωματα , θεματα || cinemagazine.gr
12:46
20/5

Αν δεν ειχα κι εσένα, Τομ, τι θα ήμουν στη Γη (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 15/05/25 - 18/05/25)

Μπορεί αλήτες να γινόμασταν και να είχαμε καταστραφεί. Δίχως τα (κάπως αιφνίδια) previews της τελευταίας «Επικίνδυνης Αποστολής», που έφεραν 12 χιλιάδες εισιτήρια σε δυο μέρες προβολών, ίσως να βλέπαμε σύνολο κάτω από το ψυχολογικό όριο των 40 χιλιάδων εισιτηρίων. 

Από τον Γιάννη Βασιλείου

Υπάρχει, ασφαλώς, το άλλοθι της Eurovision καθώς, πλην του Σαββάτου, είχαμε και τον μικρό τελικό της Πέμπτης με τη συμμετοχή της ελληνικής αποστολής, ωστόσο, αν δεν είχαν προστεθεί τα previews των «Επικίνδυνων Αποστολών» το σαββατοκύριακο – χωρίς να επικοινωνηθούν ιδιαίτερα- θα βλέπαμε νούμερα «πανδημίας» στο εγχώριο box-office. Όχι ότι τα 47.748 είναι λόγος για πανηγύρια με χάρτινα καπέλα και πίπιζες δηλαδή - το αντίθετο.

Έστω και με δυο μέρες προβολών αντί για τέσσερις, ο Τομ Κρουζ βρέθηκε στην πρώτη θέση. Κι αν τα 12.022 εισιτήρια δεν φαντάζουν τρομερά υποσχόμενα, θα το ξαναπούμε, λογαριάστε τη Eurovision, την άγνοια μεγάλου μέρους του κοινού για τη διενέργεια των previews, αλλά και τη διάρκεια της ταινίας, που κόβει ημερήσιες προβολές. Δύσκολα, πάντως θα τον ξαναδούμε στην πρώτη θέση και το ερχόμενο τετραήμερο, καθώς τον πρώτο λόγο θα έχει το οικογενειακό κοινό – φανταζόμαστε το πιάσατε το υπονοούμενο

Στη δεύτερη θέση συναντούμε το «Final Destination: Bloodlines» με 9.868 εισιτήρια όλο το τετραήμερο. Μαζί με τα previews της Τρίτης και της Τετάρτης, το σύνολό του βρίσκεται στα 17.185 σε 6 μέρες προβολής. Eνδεικτικά, το «Until Dawn» με το μέτριο word of mouth του είχε κόψει 12.459 εισιτήρια σε τέσσερις μέρες. Τι έφταιξε εδώ και δεν είδαμε boost ανάλογο των Ηνωμένων Πολιτειών; Πέρα από τη Eurovision, το γεγονός ότι ως brand name δεν έχει τόσο μεγάλη διείσδυση στο νεανικό κοινό – το βλέπεις κι από τη σχετική νηνεμία στο tiktok, ειδικά σε σχέση με την tiktokική (sic) παρουσία της προαναφερθείσας διασκευής του παιχνιδιού του Playstation. Έχει, πάντως, πεδίο ελεύθερο μπροστά του, μέχρι την έλευση όχι ενός, αλλά δύο παραλλαγών του εξορκιστή – η μια έχει και Αλ Πατσίνο στο οπλοστάσιό της.

Στην τέταρτη θέση βρίσκουμε το «Κιούκα: Πριν το Τέλος του Καλοκαιριού». Παρά τις (υπερβολικές) 17 οθόνες και το (σημαντικότατο) boost του Cine Παρί, το άνοιγμα των 3.758 εισιτηρίων είναι ενθαρρυντικό και προμήνυμα διψήφιου τελικού συνόλου. Eνδεικτικά, πέρυσι τέτοιον καιρό το «Πολύδροσο» άνοιγε με 1.504 εισιτήρια από 13 οθόνες και σταματούσε λίγο πάνω απότο φράγμα των 5 χιλιάδων εισιτηρίων, κάτι που η ταινία του Κωστή Χαραμουντάνη είναι πολύ πιθανό να έχει καταφέρει μέχρι την Τετάρτη.

Κατά τα άλλα, για ακόμα μια εβδομάδα δεν χωρά περισσότερη ανάλυση για τα συνολικά νούμερα. Αξίζει μόνο να αναφέρουμε πως, βλέποντας τις επιδόσεις του «Υπάρχω» κατά την επαναφορά του από τότε που άνοιξαν τα θερινά, είναι ασφαλές να υποστηρίξουμε ότι ο «Τζόκερ» μπορεί να κοιμάται ήσυχος στον θρόνο της εμπορικότερης ταινίας της δεκαετίας. Για να τον προσπεράσει η βιογραφία του Καζαντζίδη θα πρέπει να βρει άλλα 55 χιλιάδες εισιτήρια, κι αυτό μοιάζει τρομακτικά δύσκολο (αν όχι αδύνατο), ακόμα κι αν για μία εβδομάδα μέσα το καλοκαίρι όλα τα θερινά σινεμά αποφασίσουν να παίξουν μόνο το «Υπάρχω». Αυτό, φυσικά, δεν αναιρεί το εντυπωσιακό εισπρακτικό επίτευγμα της ταινίας του Γιώργου Τσεμπερόπουλου που έφερε αέρα άλλων εποχών στα ελληνικά ταμεία.

Δείτε αναλυτικά το top-10:

1.«Επικίνδυνη Αποστολή: Η Εσχάτη Τιμωρία» -12.022 εισιτήρια, 102 oθόνες (Previews)
2.«Βλέπω το Θάνατο σου 6: Δεσμοί Αίματος» - 9.868 εισιτήρια, 95 oθόνες  (Σύνολο: 17.185)
3.«Μια Ταινία Minecraft» -  4.141 εισιτήρια, 89 οθόνες (Σύνολο: 199.577)
4.«Κιούκα - Πριν Το Τέλος Του Καλοκαιριού» - 3.758 εισιτήρια, 17 οθόνες
5.«Thunderbolts*» - 3.529 εισιτήρια, 61 οθόνες (Σύνολο: 50.917)
6.«Hurry Up Tomorrow» - 2.615 εισιτήρια, 37 οθόνες
7.«Ο Λογιστής 2» -  2.072 εισιτήρια, 31 οθόνες (Σύνολο: 56.835)
8.«Sinners» -  1.145 εισιτήρια, 25 οθόνες (Σύνολο: 32.083)
9.«Ο Πειρατής Μαυροδόντης και η Κόμισσα του Γκρελ» -1.135 εισιτήρια, 31 οθόνες (Σύνολο: 12.183)
10.«Guns Up» - 1.119 εισιτήρια, 23 οθόνες