Το «Weapons» εκπλήσσει, το «Materialists» γοητεύει (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 21/08/25 - 24/08/25) - αφιερωματα , θεματα || cinemagazine.gr
14:15
27/8

Το «Weapons» εκπλήσσει, το «Materialists» γοητεύει (Ελληνικό box-office, Τετραήμερο 21/08/25 - 24/08/25)

Eξαιρετικό το άνοιγμα του παραμυθιού τρόμου του Ζακ Κρέγκερ, ενώ το «Materialists» της Σελίν Σονγκ εξελίσσεται σε μία από τις μεγάλες επιτυχίες του καλοκαιριού.

Από τον Γιάννη Βασιλείου

Επιστροφή για τη στήλη του box-office, που δεν μπορούσε να επανέλθει νωρίτερα λόγω (και) έλλειψης στην ενημέρωση – που ισχύει εν μέρει και για ετούτη την εβδομάδα και για αυτό δεν θα αναφερθούμε σε σύνολο τετραημέρου, ούτε θα δημοσιεύσουμε το παραδοσιακό top-10. Για το τυπικό να πούμε ότι το «Weapons» άνοιξε εντυπωσιακά για ταινία τρόμου αυτή την εποχή με 21.149 εισιτήρια από 102 οθόνες. Το ευχάριστο είναι ότι είδαν πελατεία ακόμα και κλειστές αίθουσες. Η ταινία πήγε καλά και χτες και προχθές, αναμένουμε τη συνέχεια με περιέργεια, καθώς μια μερίδα του εγχώριου κοινού δεν εκτιμά τη διείσδυση της κωμωδίας στον τρόμο της και δηλώνει δυσαρεστημένη – η ταινία πάντως γενικά φαίνεται να αρέσει, καθόλου δεν θα εκπλαγούμε αν πιάσει εξαψήφιο τελικό νούμερο.

Στην άτυπη κόντρα με το «Bring Her Back» νίκησε κατά κράτος, με το δεύτερο να κόβει 4.590 εισιτήρια από 53 οθόνες, επιβεβαιώνοντας για πολλοστή φορά ότι το brand name της Α24 δεν λειτουργεί σαν κράχτης για το ελληνικό κοινό – και πάλι καλά να λέμε που έκοψε τόσα. Πολύ καλό το άνοιγμα των «Χρωμάτων του Χρόνου» του Σεντρίκ Κλαπίς με 4.277 εισιτήρια από 10 οθόνες, θα μπορούσε να είναι ακόμα μεγαλύτερο αν δεν του έτρωγε τέτοιες το «Eden» που έκοψε 3.228 εισιτήρια σε 29. Χλιαρό αποτέλεσμα μεν, αν άνοιγε σε άλλη ημερομηνία η ταινία του Ρον Χάουαρντ, τα ονόματα θα την έσπρωχναν παραπάνω, μαζί με το γεγονός πως η ταινία έχει και οπαδούς στην κριτική - διαβάστε εδώ εκείνη του Ηλία Δημόπουλου. Όσο για τον Κλαπίς πάντως, ελπίζεις να συνεχίσει να προβάλλεται, είναι μια υπέροχη ταινία που δύσκολα θα αφήσει θεατή απογοητευμένο.

Το μεγαλύτερο άνοιγμα του τετραημέρου, πάντως, ανήκει στα «Στρουμφάκια» που ξεκίνησαν με 33.883 εισιτήρια από 163 οθόνες. Το οικογενειακό κοινό ήταν υποσιτισμένο εδώ και μήνες, βολευόταν κυρίως με το «Λίλο και Στιτς», οπότε έσπευσε μόλις είδε αναγνωρίσιμο προϊόν. Κι αφού προσθέσουμε ότι η «Ετυμηγορία» με τον Πολ Νιούμαν ξεκίνησε με 1.580 εισιτήρια από 5 οθόνες, το «Day of the Fight» με 1.291 από 7 και το «Χειμωνιάτικο Φως» με 368 από 3, ας δούμε λίγο τι συνέβη όσο λείπαμε.

Το «Materialists» της Σελίν Σονγκ πηγαίνει φανταστικά, φαίνεται να αρέσει περισσότερο από όσο έδειχναν κάποια αρχικά σχόλια στα social media. Το κοντέρ έχει γράψει ήδη 109.683 ήδη και η ταινία έχει ακόμα αρκετή ζωή, καθώς, δεδομένα, θα σπεύσουν να τη δουν αρκετοί αδειούχοι με την επιστροφή τους. Αν είχε βγει νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι ίσως να είχε κόψει ακόμα περισσότερα εισιτήρια και ίσως και να μην ροκάνιζε κι εκείνα των «Τρελών Σφαιρών», που μοιραία έχασαν μέσα σε μια εβδομάδα τις περισσότερες οθόνες τους για χάρη της Σελίν Σονγκ, έχοντας κόψει στο μεταξύ τον (για κωμωδία) εξαιρετικό αριθμό εισιτηρίων των 67.698. Και οι δυο ταινίες ανήκουν στις επιτυχίες του καλοκαιριού.

Οφείλουμε να αναφερθούμε επίσης στο «F1», τον μεγάλο θριαμβευτή με 225.520 εισιτήρια μέχρι στιγμής – ειλικρινά, πριν ξεκινήσει η θερινή σεζόν, πόσοι πίστευαν ότι η ταινία του Τζόζεφ Κοζίνσκι θα εξαϋλωνε την τελευταία «Επικίνδυνη Αποστολή», ξεπερνώντας την κατά σχεδόν 80 χιλιάδες εισιτήρια; - στο «47», που έφτασε τα 32.791 εισιτήρια και συνεχίζει να κόβει εισιτήρια, και στον «Ψυχίατρό μου Τρελάθηκε» με τον Κριστιάν Κλαβιέ και το έκτακτο σύνολο των 76.104 εισιτηρίων. Στα υπερηρωικά, όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, ο «Σούπερμαν» πέταξε ψηλότερα από τους «Fantastic Four», με 87.409 εισιτήρια έναντι 75.997. Και τα δύο νούμερα πάντως απέχουν από τα περασμένα μεγαλεία και επιβεβαιώνουν έναν εμπορικό κορεσμό του είδους.