Πρώτοι με βραχεία κεφαλή η Ολίβια Κόλμαν και ο Δεύτερος Πόλεμος των Ρόουζ, ωστόσο η ταινία του Ζακ Κρέγκερ όχι μόνο δεν κατέθεσε τα οπλά, αλλά σημείωσε κράτημα τρομακτικό, που δηλώνει θετικό word of mouth.
Για ακόμα μια εβδομάδα τα συνολικά αποτελέσματα του box-office έχουν ελλείψεις - τουλάχιστον τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές- και ως εκ τούτου δεν θα δημοσιεύσουμε top-10. Ελπίζουμε από την ερχόμενη εβδομάδα, η ενημέρωση των γραφείων διανομής να επιστρέψει σε ομαλούς αριθμούς. Όπως όλα δείχνουν λοιπόν, στην 1η θέση του box-office βρέθηκε το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ» με 23.023 εισιτήρια από 93 οθόνες. Είναι ένα άνοιγμα που πιστοποιεί την καλή σχέση που έχει χτίσει η Ολίβια Κόλμαν με το ελληνικό κοινό – την οποία ξεκίνησε η λανθιμική «Ευνοούμενη», φυσικά.
Ωστόσο, το πραγματικά εντυπωσιακό νούμερο της εβδομαδας είναι εκείνο του «Weapons», το οποίο κρατήθηκε περίπου στα ίδια εισιτήρια με το άνοιγμά του το προηγούμενο τετραήμερο. 21.149 εισιτήρια από 109 οθόνες είχε κόψει τότε, 20.395 από 93 αυτή την εβδομάδα – και, αν διατηρούσε τον ίδιο αριθμό οθονών, μπορεί να εβλεπε και μικρή αύξηση. Αν και υπάρχουν κάποιες σοσιομιντιακές διαμαρτυρίες, επειδή η ταινία έχει και κωμικά στοιχεία – τα έχουμε ξαναπεί, μερίδα του εγχώριου κοινού δεν θέλει κωμωδία στον τρόμο της- τα νούμερα είναι μάρτυρας αδιάψευστος και υπογραμμίζουν το θετικό word of mouth της δημιουργίας του Ζακ Κρέγκερ. 55.533 είναι το σύνολό της μέχρι στιγμής και το εξαψήφιο νούμερο θα ήταν κλειδωμένο, αν δεν ερχόταν το τέταρτο «Conjuring» την ερχόμενη εβδομάδα, ροκανίζοντας, μοιραία, αρκετές οθόνες από την ταινία.
Μιλώντας για word of mouth, τα «Στρουμφάκια» μάλλον έχουν χλιαρό. Η πτώση από τα 33.833 της προηγούμενης εβδομάδας στα 17.560 ετούτης είναι πολύ μεγάλη για οικογενειακή ταινία. Εδώ ενδέχεται να φταίει η «μετάλλαξη» του θεάματος, σε μια κάπως κυνική προσπάθεια της παραγωγής να συλλάβει το τρέχον κινηματογραφικό ρεύμα.
Kατά τα λοιπά, θετικό το άνοιγμα του «Μάρκο» με 3.878 εισιτήρια από 16 οθόνες, στις 8 χιλιάδες έχουν φτάσει τα «Χρώματα του Χρόνου» του Σεντρίκ Κλαπίς, τα οποία, δεδομένα, θα περάσουν το ψυχολογικό όριο του δεκαχίλιαρου, ενώ το «Toxic Avenger», αναμενόμενα, ξεκίνησε με 619 εισιτήρια από 21 οθόνες. Εδώ ίσως χρειαζόταν μια άλλου τύπου διανομή – πχ. μεμονωμένες προβολές-event τις Παρασκευές για κάποιο χρονικό διάστημα. Πιθανότατα, το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο, αν όχι καλύτερο.