Από την πρωτεύουσα του κουτσομπολιού, των φιλοφρονήσεων και της ειρωνείας, ορίστε μερικές από τις πιο φαρμακερές κουβέντες που έχουν ποτέ λεχθεί. Πρωταγωνιστές τους μερικοί από τους διασημότερους κατοίκους της βιομηχανίας του κινηματογράφου.
* Η ιστορία θέλει την Τζόαν Κρόφορντ να υπήρξε μια από τις λιγότερο συμπαθείς ηθοποιούς που πάτησαν ποτέ το πόδι τους στο Χόλιγουντ. Επιβεβαιώνοντας την συγκεκριμένη θεωρία ο Στέρλινγκ Χέιντεν, συμπρωταγωνιστής της στο θρυλικό γουέστερν «Τζόνι Γκιτάρ», είχε ισχυριστεί δημοσίως ότι «δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα στο Χόλιγουντ για να με πείσουν να δουλέψω ξανά ποτέ με αυτή την γυναίκα». Ο Νίκολας Ρέι, σκηνοθέτης της ίδιας ταινίας, θεωρούσε από την άλλη ότι «ως άνθρωπος, η Κρόφορντ στάθηκε εξαιρετική ηθοποιός!».
Όσο για την Μπέτι Ντέιβις, μακροχρόνια αντίζηλό της στην μεγάλη οθόνη, με τη δηλητηριώδη της γλώσσα είχε στηλιτεύσει την ερωτική ζωή της διαβόητης σταρ λέγοντας ότι «η Κρόφορντ έχει κοιμηθεί με τους πάντες στο στούντιο της Metro Goldwyn Mayer, εκτός από την σκυλίτσα Λάσι», ενώ θεωρούσε ότι «η καλύτερη στιγμή που είχα ποτέ μου μαζί της ήταν όταν την έσπρωξα από τις σκάλες στο "Τι Απέγινε η Μπέιμπι Τζέιν"».
* Τον Ιούλιο του 1966, ο ηλικίας 51 ετών τότε Φρανκ Σινάτρα παντρεύτηκε την κατά τριάντα χρόνια νεαρότερή του, Μία Φάροου. Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τον πολυσυζητημένο γάμο, η πρώην σύζυγος του Σινάτρα, Άβα Γκάρντνερ, έδωσε την εξής αποστομωτική απάντηση: «Πάντα το έλεγα ότι ο Φρανκ θα κατέληγε κάποια στιγμή στο κρεβάτι με ένα αγοράκι».
* Σε μια συνέντευξη που είχε δώσει το 1978 στο περιοδικό Playboy, ο Μάρλον Μπράντο είχε μιλήσει με τον λιγότερο κολακευτικό τρόπο για τρεις από τους μεγαλύτερους μύθους της αμερικανικής ποπ κουλτούρας: τον Έλβις Πρίσλεϊ, τον Τζέιμς Ντιν και τον Φρανκ Σινάτρα. Για τον πρώτο η άποψή του ήταν πως «επρόκειτο για έναν έφηβο, παιδαριώδη διασκεδαστή, ο οποίος δεν είχε τίποτα το αξιόλογο επάνω του. Μόνο τον βολικό μύθο που έπλασαν γι’ αυτόν οι γύρω του». Για τον Ντιν θυμόταν ότι «τον πλησίασα σε ένα πάρτι και διαπίστωσα ότι είχε σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα. Του συνέστησα έναν ψυχίατρο και πήγε. Δεν ξέρω αν τον βοήθησε αυτό καθόλου ως άνθρωπο, τουλάχιστον όμως τον έκανε καλύτερο ως ηθοποιό». Για τον Φρανκ Σινάτρα, τέλος, είπε πως αποτελεί «τον τύπο του ανθρώπου που είναι ικανός να κατσαδιάσει τον Θεό όταν πεθάνει, μόνο και μόνο επειδή τον έκανε φαλακρό».
Μπράντο και Ντιν
* Απαντώντας αρνητικά στο ενδεχόμενο να πρωταγωνιστήσει πλάι στην Μπέτι Ντέιβις για λογαριασμό του θρίλερ «Hush…Hush, Sweet Charlotte» η Βίβιαν Λι φημολογείται ότι δικαιολόγησε την απόφασή της ως εξής: «Θα μπορούσα ενδεχομένως να αντικρίσω έστω και με δυσκολία το πρόσωπο της Τζόαν Κρόφορντ, κάθε πρωί στις εφτά όπου θα ξεκινούσαμε το γύρισμα. Αποκλείεται όμως να μπορούσα να ρίξω έστω και μια ματιά στο πρόσωπο της Μπέτι Ντέιβις».
* Δημοφιλέστατος τραγουδιστής της δεκαετίας του ’50, ο Έντι Φίσερ δημοσίευσε κάποια στιγμή την αυτοβιογραφία του «Been There, Done That» όπου και αναφερόταν με τον λιγότερο κολακευτικό τρόπο σε δυο από τις πιο επώνυμες πρώην συζύγους του: την Ντέμπι Ρέινολντς, για την οποία έγραφε ότι «ολόκληρη η ζωή της ήταν μια ατέλειωτη ηθοποιία», και την Ελίζαμπεθ Τέιλορ για την οποία ισχυριζόταν ότι «είχε το σώμα ενός αγγέλου και τους τρόπους ενός φορτηγατζή».
Από εδώ η γυναίκα μου κι από εδώ το αίσθημά μου. Ελίζαμπεθ Τέιλορ, Έντι Φίσερ, Ντέμπι Ρέινολντς
* Τον καιρό που γύριζαν την ξεχασμένη πια «Γοητεία του Χρήματος», ο Τζέιμς Γουντς και η Σον Γιανγκ ενεπλάκησαν σε μια θυελλώδη ερωτική σχέση η οποία έληξε δραματικά, με ακατάσχετες εκρήξεις ζήλιας και συνεχείς παρενοχλήσεις από μέρους της δεύτερης. Όταν της δόθηκε, ωστόσο, η ευκαιρία να αναφερθεί εκτενέστερα στο περίφημο ειδύλλιο, η Γιάνγκ δεν δίστασε να πει σε συνέντευξή της το 1991 ότι ο Γουντς «δεν ήταν συναισθηματικά ικανός να συνάψει μακροχρόνια σχέση ούτε με το πόμολο μιας πόρτας», συμπληρώνοντας ότι «ο Θεός θα είχε υπάρξει ελεήμων αν τον είχε προικίσει με ένα μικροσκοπικό πέος, ώστε να τον άφηνε έτσι να συνεχίσει ανενόχλητος την ζωούλα του».
Στην ίδια συνέντευξη δεν αμέλησε να αναφερθεί και στον Γουόρεν Μπίτι, με τον οποίο είχαν πρόσφατα βρεθεί σε επαγγελματική ασυμφωνία. Σύμφωνα με τα πιπεράτα λεγόμενά της Γιανγκ, «ο Γουόρεν είναι απερίγραπτα εγωπαθής, πιο ματαιόδοξος από οποιαδήποτε γυναίκα έχει τύχει να γνωρίσω στην ζωή μου, ψυχωτικός με το σεξ και παθιασμένος με το πέος του. Με απέλυσε από τον "Ντικ Τρέισι" επειδή τον έκανα να μοιάζει πολύ μεγαλύτερος μπροστά στον φακό της κάμερας και γιατί δεν ενέδιδα στις ατελείωτες ερωτικές του πολιορκίες».
Τζέιμς Γουντς και Σον Γιάνγκ στα πιο...ήρεμά τους
* Από τις πιο συμπαθείς ηθοποιούς της οθόνης, η Τζούλι Άντριους της «Μέρι Πόπινς» και του «Η Μελωδία της Ευτυχίας» είχε αιφνιδιάσει αρκετούς όταν σε μια σύντομη κρίση κακεντρέχειας είπε για την Τζόις Χάμπερ- μια από τις διασημότερες αρθρογράφους κουτσομπολιών στο Χόλιγουντ του ’70- ότι «της αξίζει μια εγχείριση ανοιχτής καρδιάς. Και το χειρουργικό νυστέρι πρέπει να την χαράξει μέχρι τα πόδια».
* Μη έχοντας συγκρατήσει τις πιο θετικές αναμνήσεις από την συνεργασία του με την Σοφία Λόρεν στο «Παιδί και το Δελφίνι», ο Άλαν Λαντ εξομολογήθηκε κάποτε στην εφημερίδα Herald Tribune ότι «το να δουλεύεις μαζί της σε έκανε να αισθάνεσαι σαν να σε βομβαρδίζει κάποιος με καρπούζια», ισχυριζόμενος περαιτέρω ότι «ο σκηνοθέτης του φιλμ ήταν "τσιμπημένος" μαζί της και της χάριζε διαρκώς τα καλύτερα κοντινά πλάνα. Αντίθετα με την δική μου περίπτωση όπου, στις περισσότερες σκηνές της ταινίας, το μόνο που βλέπεις από εμένα είναι το πίσω μέρος του λαιμού μου».
Άλαν Λαντ και Σοφία Λόρεν τα περνάνε φίνα
ΑΤΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ
«Η Όντρεϊ Χέπμπορν είναι η υπ’ αριθμόν ένα ιέρεια των ανορεξικών»
Τάδε έφη Όρσον Γουέλς
«Τα στήθη της είναι από γρανίτη. Το μυαλό της από ελβετικό τυρί»
Ο σκηνοθέτης Μπίλι Γουάιλντερ για την Μέριλιν Μονρόε
Μέριλιν Μονρό και Μπίλι Γουάιλντερ
«Από τη μέση και πάνω είναι μόνο σιλικόνη!»
Ο κομμωτής και μακιγιέρ Τζορτζ Μάστερς για την Ρακέλ Γουέλς
«Το να δουλεύεις μαζί της μοιάζει με το να σε χτυπούν αλύπητα στο κεφάλι με μια ευχετήρια κάρτα του Αγίου Βαλεντίνου»
Ο Κρίστοφερ Πλάμερ για την συμπρωταγωνίστριά του στη «Μελωδία της Ευτυχίας», Τζούλι Άντριους
Κρίστοφερ Πλάμερ και Τζούλι Άντριους στη «Μελωδία της Ευτυχίας»
«Η κινηματογραφική βιομηχανία χωρίζεται σε επαγγελματίες και ερασιτέχνες. Η Κιμ ανήκει στην δεύτερη κατηγορία. Είναι μια κακομαθημένη σκύλα»
Ο Τάιρον Πάουερ για την Κιμ Νόβακ
«Ως ομορφιά, ανήκει στην ίδια κλάση με την Γκρέτα Γκάρμπο. Όταν ανοίγει όμως το στόμα της γίνεται η Μίνι Μάους»
Ο σκηνοθέτης Τζον Φορντ για την ηθοποιό Ντολόρες Ντελ Ρίο
Ντολόρες ντελ Ρίο και Τζον Φορντ
«Τον σιχαίνομαι τόσο πολύ που θα ήθελα να χώσω το Όσκαρ που κέρδισα στα οπίσθιά του!»
Η Γκλόρια Γκράχαμ για τον Ρόναλντ Ρέιγκαν
«Δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ανυπόφορο αρχ**ι!»
Ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ για τον συμπρωταγωνιστή του στην «Σαμπρίνα», Γουίλιαμ Χόλντεν
Ο Γουίλιαμ Χόλντεν δεν φαίνεται τόσο αστείος στον Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ
«Είναι μια μηχανή, ένας μεταλλαγμένος, ένας αρειανός. Δεν έχει το παραμικρό ανθρώπινο συναίσθημα»
Ο Ζακ Ριβέτ για τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ
«ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ αυτό τον τύπο. Επόμενη ερώτηση!»
Ο Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ απαντά σε δημοσιογράφο που τον ρωτά για τον Μ. Νάιτ Σιάμαλαν
«Είναι σαν να παρακολουθείς τις γεμάτες σεξ και βία φαντασιώσεις με τις οποίες τραβά μαλακία στο δωμάτιό του ένα σχολιαρόπαιδο, ενώ η μαμά του βρίσκεται στην κουζίνα και του μαγειρεύει φασόλια. Μόνο που η μαλακία του Κουέντιν προβάλλεται σε εκατομμύρια αίθουσες»
Ο ντοκιμαντερίστας Νικ Μπρούμφιλντ για τον Κουέντιν Ταραντίνο